Thursday, January 29, 2009

hari yg sgt memenatkan.. *sigh*

saya baru je ok ckit from my slsema n cough..=)
sungguhpun begitu, saya tidak boleh berehat akan tetapi perlu menyiapkan kerja melambak + bace notes of law n IT management (MGT) 4 da sake of the coming test!!! sg
tlah menyampah..
jadi, dgn pakse rela.. saya berusaha untk myiapkan tutorial MGT which hve been given to me be4 hols! hehe... last minute mmg cm 2... =p

saya sangka tutorial trsebut boleh dilaksanakan dengan written by hand tetapi apakan daya..rupa2nya lecturerku mahukan ia ditype dengan cmputer..hehe.. 2 kerja yg perlu saya buat..
tapi....jeng3!!!! IM DONE BABEH!!!!! baru je siap tadi..hikhikhik.. >;p
saya sedang berusaha mencari maklumat about the iTalk..pe
nat seyh.. tak boleh copy and paste pun ...hukhukhuk... ='( sungguh memenatkan..


but later on, i'll search for it sum more ek! chiayok2!!! ( semangat untk diri sendiri)..huhu
after this, im gonna EATTTTT!!!!!!!!!! wanna know y? sebab oksigen dalam otak saya sudah kehabisan..i mean, almost habis la kan.. if dah habis, takkan saya boleh write my post
ni, kan? (^_~)


makan= more oksigen for brain = can absorb more = penat = makan = bla3...hehe... = OBES!!! saya tak mau obes, but saya mahu makan!!!!
ok lah, saja je ni sbananye..hehe... coz dah habis kerje.. but i need to concentrate on biz law pula after this!!!


TIME IS GOLD!!!!! need to finish all the assignments given on time lor!!!!


*btw, saya ingin berusaha menggunakan bahasa malaysia semula.. tetapi kurang berjaya..hehe
bhs rojak msti ade tmpt yg tersendiri kan???? we can use it tyme informal.. but BM is BM in formal occassions rite??? saje je coz last nite tgk sgment ALLY - xbleh ke gne bhs rojak..hehe..
ROGER N
OUT!






S.E.K.I.A.N....-pijabdkcomey-

No comments: